Najczęściej zadawane pytania

1. Kto może zostać Partnerem?

Partnerem może zostać każda pełnoletnia osoba, która posiada stronę internetową. Nasza oferta skierowana jest zarówno do podmiotów gospodarczych, jak i do osób prywatnych zamieszkujących w Polsce jaki i poza jej granicami.


2. Wszystko jest ZA DARMO?!

Jest to usługa całkowicie bezpłatna. Po rejestracji korzystacie z gotowych form kreacji reklamowych dostępnych w panelu Partnera i ZARABIACIE!


3. Ile mogę zarobić?

Każdy użytkownik, który kliknie w reklamę Ceneo.pl na Twojej stronie i przejdzie na stronę sklepu generuje dla Ciebie zysk ok. 0,21 zł. Wartość ta jest zależna od reklamowanej kategorii, w wielu przypadkach jest dużo wyższa. Dodatkowo zarabiasz 65% prowizji za transakcje koszykowe na Ceneo.


4. Co to jest Panel Partnera?

Jest to narzędzie, przygotowane dla Was do szybkiego zakładania i efektywnego zarządzania kampaniami reklamowymi.

Poprzez Panel możecie także:

  • aktualizować swoje dane,
  • sprawdzać statystyki oraz zarobki,
  • zgłaszać wypłatę zgromadzonych środków:
    • w Panelu Partnera możesz wygenerować rachunek, który prześlesz do nas pocztą (dokument z Twoim podpisem) na adres: Ceneo.pl, ul. Śrubowa 1, 53-611 Wrocław lub e-mailem (dokument w formacie PDF pobrany z Panelu, bez Twojego podpisu) na adres: partnerzy[at]ceneo.pl,
    • wypłata jest możliwa po zgromadzeniu 100 zł (kwota netto).

5. 90-dniowy czas życia pliku Cookie u Partnera. Co to jest?!

Zdarza się, że użytkownik może kliknąć w reklamę Ceneo.pl na Twojej stronie, natomiast nie dokona ani zakupu w transakcji koszykowej, ani nie przejdzie na stronę sklepu. W tej sytuacji nie nalicza się dla Ciebie klik. Jeśli jednak ten użytkownik wróci na stronę Ceneo.pl w ciągu 90 DNI i spełni podane warunki – ZAROBISZ.


6. Gdzie mogę sprawdzić ile zarobiłem?

Monitorowanie działań w Programie Partnerskim umożliwi Ci zakładka Statystyki w Panelu Partnera. Znajdziesz tam informacje na temat ilości wygenerowanego ruchu oraz zgromadzonych przychodów.


7. Jak często aktualizowane są statystyki?

Statystyki aktualizowane są raz dziennie, w godzinach porannych. Jeśli ruch został wygenerowany po odświeżeniu danych wówczas informacje o nim pojawią się w dniu kolejnym.


8. Co to jest rotator?

Rotator to widget z rotującymi produktami dostępnymi na Ceneo.pl. Dobierasz kategorię, wyszukiwane hasło lub dodajesz dedykowaną listę produktów według własnego uznania. Istnieje również możliwość stworzenia rotatora dobierającego produkty zgodnie z treścią zawartą na stronie (rotator kontekstowy) oraz zainteresowaniami danego użytkownika (rotator na bazie rekomendacji).


9. Gdzie znajdę przykładowe kreacje reklamowe?

Przykładowe kreacje reklamowe widoczne są w zakładce Poradnik > Dostępne kreacje. Natomiast po zalogowaniu do Panelu Partnera wszystkie typy kreacji widoczne są w zakładce Nowa kreacja.


10. Jak przystąpić do Programu?

Aby zarejestrować się w Programie Partnerskim Ceneo.pl należy wypełnić formularz rejestracyjny dostępny tutaj https://partnerzy.ceneo.pl/Account/Register
Po wypełnieniu wszystkich wymaganych pól i kliknięciu „Zarejestruj się” na podany w formularzu adres e-mail otrzymasz wiadomość z linkiem potwierdzającym rejestrację w Programie. Potwierdzenie rejestracji aktywuje Twoje konto w panelu administracyjnym Partnera, znajdującym się pod adresem http://partnerzy.ceneo.pl/?utm_nooverride=1


11. Czy mogę generować ruch z profili społecznościowych?

Rejestracja profili społecznościowych w Programie Partnerskim Ceneo.pl jest zabroniona. Nie zezwalamy na generowanie ruchu z profili Facebook, Nk, Google+ itp.


12. Czy mogę generować ruch z kanałów YouTube?

Współpraca w oparciu o kanały YouTube jest możliwa. Podczas rejestracji Partner podaje dokładną ścieżkę prowadzącą do kanału, którego jest autorem.


13. Ile stron mogę zarejestrować w Programie Partnerskim?

Nie ma ograniczeń w liczbie zarejestrowanych stron www. Każdy z Partnerów może podać dowolną ich ilość. Partner zobowiązany jest do wpisania wszystkich stron www, na których umieszcza kreacje reklamowe Ceneo.pl w zakładce Twoje strony w Panelu Partnera.


14. Jakie wymagania musi spełniać strona www, żebym mógł przystąpić do Programu Partnerskiego?

Partner musi posiadać tytuł prawny do dysponowania stroną www, w ramach której chce współpracować. Ponadto strony www muszą spełniać wymagania określone w Regulaminie Programu (ARTYKUŁ III – ZASADY ZAWIERANIA UMOWY, 4. Strona WWW musi:…)


15. W statystykach widzę zarejestrowane Kliknięcia w kreacje reklamowe, nie nalicza mi się jednak przychód, dlaczego?

Przychód naliczany jest za przekliki do sklepów (Kliknięcia w oferty) oraz za transakcje koszykowe. Za kliknięcie w kreację reklamową Partnerzy nie dostają żadnego wynagrodzenia, stąd w polu Przychód widnieje 0,00 zł.


16. Kiedy naliczana jest prowizja za przeklik, a kiedy za transakcję koszykową?

Prowizja za przeklik naliczana jest jeśli użytkownik odwiedzający stronę Partnera kliknie w reklamę prowadzącą do Ceneo.pl, a następnie przejdzie na stronie serwisu do oferty któregoś ze sklepów (IDŹ DO SKLEPU).
Partner otrzymuje prowizję za transakcję koszykową wówczas, gdy użytkownik przekierowany z jego strony www dokona zakupu na Ceneo.pl (KUP TERAZ). Prowizja notowana jest w statystykach Partnera dopiero wówczas, gdy transakcja użytkownika zostanie sfinalizowana. Jeżeli użytkownik zwróci zakupiony przez Ceneo towar, wówczas zarobiona przez partnera prowizja zostanie odjęta od aktualnego salda (ponieważ Ceneo zwraca sklepowi całą należność transakcji).


17. Ile mogę zarobić na jednym przekliku, a ile na transakcji koszykowej?

Standardowo Partner zarabia 65% naszej prowizji za przeklik do sklepu. Średnio jest to około 0,21 zł. Wartość prowizji za transakcję koszykową uzależniona jest natomiast od kategorii produktu, który został zakupiony oraz jego wartości. W tym przypadku Partnerzy również otrzymują 65% naszych przychodów z tytułu sprzedaży.


18. Czym są kanały i do czego służą?

Kanał to parametr, który pomoże Ci zarządzać reklamami. Definiujesz go dla konkretnej strony www (jeśli masz ich kilka pozwoli Ci to monitorować ruch na każdej z osobna) lub grupy kreacji reklamowych (co da Ci informację chociażby o preferencjach użytkowników, bądź trendach, np. czy ludzie częściej klikają jeśli promujesz laptopy czy zabawki, albo czy bardziej zwraca uwagę banner reklamowy, czy może wyszukiwarka jest efektywniejszą formą reklamy). Dzięki podziałowi na kanały Twoje statystyki staną się niewątpliwie bardziej czytelne.
W zakładce Lista kanałów możesz dodawać nowe kanały bądź usuwać już te istniejące. Masz również możliwość podejrzenia ile i jakie kreacje wchodzą w skład danego kanału.


19. Co to są kampanie dedykowane?

Kampanie dedykowane to akcje specjalne organizowane okazjonalnie przez Ceneo.pl. Serwis określa zasady kampanii, model rozliczeń, stawki oraz czas ich trwania. Działania w ramach kampanii dedykowanych odbywają się równolegle z działaniami standardowymi w Programie. Stanowią dodatkowe źródło przychodów dla Partnerów.


20. Kto może wziąć udział w kampanii dedykowanej?

Swój udział w kampanii dedykowanej może zgłosić każdy Partner Programu. Ceneo.pl zweryfikuje jednak zgłoszenia i zaakceptuje jedynie te witryny, które najbardziej będą odpowiadać danej akcji.
« wróć do strony głównej