Relacja z BCP 2018 oczami sponsora PP Ceneo.pl

Autor: Anna Mlak

Czytaliśmy podsumowania, relacje, obejrzeliśmy mnóstwo zdjęć, filmów obrazujących tegoroczne spotkanie blogerów w Poznaniu i wiemy jedno - to była udana konferencja, na której nie zabrakło i naszej ekipy. Obracając się w świecie blogerskim coraz chętniej poznajemy zmagania naszych Partnerów, postanowiliśmy więc przygotować relację z konferencji z punktu widzenia Sponsora. W tym wpisie przedstawiamy nasze wrażenia z weekendu w stolicy Wielkopolski.

Dla nas ten kwietniowy weekend rozpoczął się właściwie już w środę. Jeśli śledzicie nasz profil na Instagramie na pewno widzieliście jak wyglądało pakowanie. Tutaj już wszystko gotowe czeka na wysyłkę, ale wyobraźcie sobie jak to wyglądało wcześniej!

W piątkowe przedpołudnie byliśmy już na miejscu, gdzie uruchomiliśmy linię produkcyjną pakując dla naszych Partnerów torby z upominkami. 2 palety, kilkadziesiąt pudeł, setki gadżetów i nasz sześcioosobowy zespół. Było ciężko, ale ostatecznie strefa PP Ceneo.pl dumnie stanęła gotowa do przyjęcia Gości w sobotę i niedzielę. Za pomoc logistyczną i organizacyjną dziękujemy Piotrowi Kosteckiemu.

Osoby, które nas śledzą przynajmniej jakiś czas, na pewno wiedzą jakiej jednej rzeczy nie potrafimy sobie odmówić. Ciasta, ciasteczka, muffinki i wszelkie słodkości są zawsze mile widziane i znikają w mgnieniu oka. Podobnie i tym razem przygotowane babeczki przypadły do gustu uczestnikom eventu. Za smaczne i piękne osłodzenie weekendu dziękujemy Cukier Puder.

W przerwach między prelekcjami i warsztatami mieliśmy okazję porozmawiać z wieloma twórcami. Wielość tematów, pomysłów i pytań nie tylko za każdym takim spotkaniem uświadamia nam jak różnorodnych mamy Partnerów, ale pokazuje także, że możliwości działania w internecie ogranicza jedynie nasza wyobraźnia.  A często działania te wychodzą poza internet np. w formie prowadzenia warsztatów, prelekcji lub sprzedaży własnych produktów, co niezmiernie cieszy i nas.

W trakcie tych dyskusji chętnie wyjaśnialiśmy jak działa Program Partnerski Ceneo, kto może z nami zarabiać, obalaliśmy krążące na temat programu mity, podpowiadaliśmy jak jeszcze efektywniej prowadzić działania reklamowe, pytaliśmy z jakimi problemami mierzą się blogerzy, co sprawia im najwięcej trudności oraz które miasto byłoby idealnym miejscem na 4. edycję AffDaysCeneo - wydarzenia dla naszych Partnerów. Dzięki spotkaniom z uczestnikami mamy już pomysły na co najmniej kilka kolejnych postów na blog PP Ceneo. Ale najbardziej  cieszy nas to, że udało nam się przekonać kolejne osoby do rozpoczęcia przygody z marketingiem afiliacyjnym i to we współpracy z nami. Nawiązaliśmy dziesiątki nowych współprac zapraszając do Programu kolejnych twórców.

Podczas spotkań i rozmów przewijały się najróżniejsze tematy blogerskie i zawodowe, ale również te bardziej prywatne. Mieliśmy okazję poznać hobby wielu naszych Partnerów, pomysły na nowe inicjatywy i projekty, a podczas before'a spotkać się w luźnej atmosferze z uczestnikami i prelegentami.

W trakcie konferencji przeprowadziliśmy konkurs, który działając jak odwrócona licytacja był źródłem wielu zszokowanych min, wybuchów śmiechu i gestów uznania. Zadaniem graczy było odgadywanie najniższej ceny wyświetlonego produktu wśród ofert dostępnych na Ceneo.pl w myśl zasady "kto da mniej?". Najbardziej oszczędni gracze ze smykałką do szybkiej i trafnej oceny wartości produktu dumnie opuścili naszą strefę ze specjalnymi nagrodami. Dziękując za zaangażowanie pozostałym graczom również i ich obdarowaliśmy drobnymi upominkami.

Dla wszystkich uczestników BCP 2018 przygotowaliśmy BONUS - 50 zł za 50 klików. Szczegóły kampanii dedykowanej są dostępne po zalogowaniu w Panelu Partnera w zakładce  KAMPANIE DEDYKOWANE. Kampania trwa do końca maja 2018.

To były bardzo intensywne 3 dni wspaniałych spotkań, masy rzetelnej wiedzy, mnóstwa uśmiechów, rozmów, inspiracji i zdjęć. Nie zabrakło również czasu na krótkie odwiedziny poznańskiego rynku, który co roku prezentuje się coraz lepiej, do czego i my dążymy.  Wracamy pełni pozytywnej energii, sił i motywacji do dalszej współpracy z naszymi Partnerami i wprowadzania nowych pomysłów w życie. I oczywiście widzimy się w przyszłym roku na kolejnej edycji!

Pozdrawiamy!

Zespół Ceneo.pl