Najczęściej zadawane pytania

Partnerem może zostać każda pełnoletnia osoba, która posiada:
- stronę internetową,
- bloga,
- kanał na YouTube
- fanpage lub grupę na Facebooku,
- profil na Instagramie lub w serwisie Pinterest,
- inne kanały społecznościowe.
Nasza oferta skierowana jest zarówno do podmiotów gospodarczych, jak i do osób prywatnych zamieszkujących w Polsce lub poza jej granicami.
Jest to przygotowane dla Was narzędzie do szybkiego generowania kodów kreacji reklamowych (linków, banerów, rotatorów oraz wyszukiwarek). Poprzez Panel możecie także:
- aktualizować swoje dane,
- sprawdzać statystyki oraz zarobki,
- zgłaszać wypłatę zgromadzonych środków.
Zdarza się, że użytkownik może kliknąć w reklamę Ceneo.pl na Twojej stronie, natomiast nie dokona zakupu bezpośrednio na stronie Ceneo.pl, ani nie przejdzie na stronę sklepu. W tej sytuacji nie nalicza się dla Ciebie przeklik lub transakcja koszykowa. Jeśli jednak ten użytkownik wróci na stronę Ceneo.pl w ciągu 90 dni i spełni podane warunki – zarobisz.
Do momentu do kiedy produkt jest aktywny na ceneo.pl.
Nie ma ograniczeń w liczbie zarejestrowanych stron. Każdy z Partnerów może podać dowolną ich ilość. Partner zobowiązany jest do wpisania wszystkich stron, na których umieszcza kreacje reklamowe Ceneo.pl w zakładce Twoje strony w panelu Partnera.
Swój udział w kampanii dedykowanej może zgłosić każdy Partner Programu. Ceneo.pl zweryfikuje jednak zgłoszenia i zaakceptuje jedynie te witryny, które najbardziej będą odpowiadać danej akcji.
Każdy użytkownik, który kliknie w reklamę Ceneo.pl na Twojej stronie i przejdzie na stronę sklepu generuje dla Ciebie zysk ok. 0,35 zł. Wartość ta jest zależna od reklamowanej kategorii. W wielu przypadkach jest wyższa. Ponadto zarabiasz prowizję za transakcje koszykowe dokonane bezpośrednio na stronie Ceneo.pl.
Tak. Rejestracja i działanie w Programie Partnerskim Ceneo.pl są w zupełności darmowe i dobrowolne. Co więcej, dzięki aktywnemu korzystaniu z naszego Programu Partnerskiego możesz zarobić na swojej twórczości online.
Monitorowanie działań w Programie Partnerskim umożliwi Ci zakładka Statystki w Panelu Partnera. Znajdziesz tam informacje na temat ilości wygenerowanego ruchu oraz zgromadzonych przychodów.
Statystyki aktualizowane są raz dziennie - w godzinach porannych. Jeśli ruch został wygenerowany po odświeżeniu danych, informacje o nim pojawią się w kolejnym dniu.

Wypłaty można zlecać wyłącznie do 15-go dnia danego miesiąca.
Rotator to widget z rotującymi produktami dostępnymi na Ceneo.pl. Dobierasz kategorię, wyszukiwane hasło lub listę produktów według własnego uznania. Możesz dostosować rotator wizualnie, tak aby pasował do Twojej strony lub bloga.
Masz do dyspozycji linki tekstowe, banery, rotatory oraz wyszukiwarkę.
Aby zarejestrować się w Programie Partnerskim Ceneo.pl należy wypełnić formularz rejestracyjny dostępny pod tym adresem.

Po wypełnieniu wszystkich wymaganych pól i kliknięciu „Zarejestruj się” na podany w formularzu adres e-mail otrzymasz wiadomość z linkiem potwierdzającym rejestrację w Programie. Potwierdzenie rejestracji aktywuje Twoje konto.
Tak. Podczas rejestracji podaj link do swojego kanału w serwisie YouTube.
Partner musi posiadać tytuł prawny do dysponowania stroną www, w ramach której chce współpracować. Ponadto strony www muszą spełniać wymagania określone w Regulaminie Programu (ARTYKUŁ III – ZASADY ZAWIERANIA UMOWY, 4. Strona WWW musi:…).
Przychód naliczany jest za przekliki do sklepów (Kliknięcia w oferty) lub za transakcje koszykowe. Za samo kliknięcie w kreację reklamową na powierzchni Partnera nie jest naliczana prowizja.
Prowizja za przeklik naliczana jest wtedy, gdy użytkownik odwiedzający stronę Partnera kliknie w reklamę prowadzącą do Ceneo.pl, a następnie przejdzie na stronie serwisu do oferty któregoś ze sklepów (IDŹ DO SKLEPU).

Partner otrzymuje prowizję za transakcję koszykową wówczas, gdy użytkownik przekierowany z jego strony www dokona zakupu na Ceneo.pl (KUP TERAZ). Prowizja notowana jest w statystykach Partnera dopiero wówczas, gdy transakcja użytkownika zostanie sfinalizowana. Jeżeli użytkownik zwróci zakupiony przez Ceneo.pl towar, wówczas zarobiona przez partnera prowizja zostanie odjęta od aktualnego salda (ponieważ Ceneo.pl zwraca sklepowi całą należność transakcji).
Kanał to parametr, który pomoże Ci zarządzać reklamami. Definiujesz go dla konkretnej strony www (jeśli masz ich kilka pozwoli Ci to monitorować ruch na każdej z osobna) lub grupy kreacji reklamowych. Da Ci to informację o tym, które z Twoich kreacji najlepiej się klikają.

Dzięki podziałowi na kanały Twoje statystyki staną się bardzo czytelne. Łatwiej będzie Ci je analizować i wyciągać wnioski na przyszłość.

W zakładce Lista kanałów możesz dodawać nowe kanały bądź usuwać już te istniejące. Masz również możliwość podejrzenia kreacji wchodzących w skład danego kanału.
Kampanie dedykowane to akcje specjalne organizowane przez Ceneo.pl. Serwis określa zasady kampanii, model rozliczeń, stawki oraz czas ich trwania. Działania w ramach kampanii dedykowanych odbywają się równolegle z działaniami standardowymi w Programie. Stanowią dodatkowe źródło przychodów dla Partnerów.