Jak dzięki subskrybentom zwiększyć zyski z programu afiliacyjnego Ceneo?
5 kwietnia 2018
Relacja z BCP 2018 oczami sponsora PP Ceneo.pl
10 maja 2018

III edycja #AffDaysCeneo – relacja z wydarzenia

III edycja Affiliate Days with Ceneo.pl za nami!

Już po raz trzeci mieliśmy ogromną przyjemność spotkać się z Partnerami Programu Partnerskiego Ceneo.pl. Program tworzy tak wielu twórców, że podczas każdej edycji poznajemy nowe twarze. Bardzo nas cieszy fakt, że coraz więcej osób decyduje się na działania afiliacyjne jako prosty i nieinwazyjny sposób monetyzacji bloga lub strony www. W mroźną, ale i słoneczną sobotę 17 marca 2018 r. spotkaliśmy się na 13. Piętrze budynku Q22 w Warszawie. W biurze zaprzyjaźnionego serwisu Allegro odbył się szereg prelekcji oraz warsztatów przygotowanych przez zaproszonych ekspertów oraz specjalistów serwisu Ceneo.pl.

 

Paweł Kozłowski z serwisu Ceneo.pl opowiedział nam, na co powinniśmy zwrócić uwagę przy zakładaniu i prowadzeniu bloga, żeby nie wyjść na „Janusza blogosfery”. Luźne przemyślenia Pawła na temat najpopularniejszych błędów z Nosaczem Sundajskim w tle pozwoliły spojrzeć na kwestie monetyzacji strony w profesjonalny sposób jednocześnie rozbawiając nas do łez.

 

 

W międzyczasie głównych prelekcji Milena Majchrzak z firmy Semstorm prowadziła indywidualne konsultacje pod kątem SEO. Najbardziej zaangażowani Partnerzy mieli okazję porozmawiać z Mileną i wysłuchać wskazówek odnośnie optymalizacji prowadzonej strony/bloga pod kątem wyszukiwarek. Ogrom informacji i wiedzy przekazanej uczestnikom z pewnością przyniesie rewelacyjne efekty i jeszcze lepsze wyniki w Google jak i w PP Ceneo.

Przed południem na scenie powitaliśmy Olę Gościniak – Autorkę bloga Jestem Interaktywna. Ola podpowiedziała uczestnikom jak zbudować i rozwijać zaangażowaną społeczność oraz wskazała portale społecznościowe, które sprawdzą się najlepiej w prowadzonych działaniach. Poznaliśmy również wiele sprawdzonych sposobów promocji w social mediach – jak to robić, aby zachęcić odbiorców.

 

 

Kiedy na mediawallu pojawił się napis „W porównaniu z innymi najlepsze zakupy” od razu przypomniała nam się świąteczna kampania z Rezolutną Zosią. O największym w Polsce serwisie e-commerce opowiedział nasz kolega z zespołu Paweł Michalczyk, który Ceneo.pl zna od podszewki. Objaśnił jak to wszystko działa, dał wiele praktycznych wskazówek, na co zwrócić uwagę podczas korzystania z serwisu, pokazał zalety Konta Ceneo oraz korzystania z aplikacji mobilnej. Paweł nie byłby sobą, gdyby nie wplótł w materiał ciekawostek. Poniżej jedna z nich.

Czy i Ty wiesz:

 

 

Tylko bez podglądania! 😉

Nowe funkcjonalności serwisu Ceneo.pl były naturalnym wstępem do podsumowania minionego pół roku w Programie Partnerskim oraz przedstawienia planów na najbliższe miesiące. Z tym tematem zmierzył się Sławomir Kwiecień, który na co dzień współtworzy PP Ceneo.

Sławek przypomniał zrealizowane kampanie dedykowane we współpracy z największymi na rynku brandami m.in. Olympus, Nokia, Oral-B podając wiele przykładów zróżnicowanych pod względem rodzaju współpracy. Podczas wystąpienia poznaliśmy także nowe kanały komunikacji z zespołem PP Ceneo – Fan Page, konto na Instagramie, zamkniętą grupę na Facebooku oraz blog. W drugiej części zdradził dalsze plany i kierunki rozwoju Programu Partnerskiego Ceneo. Szczegółowo opowiemy Wam o nich w osobnym poście, tutaj krótka zajawka:

* Grupy FB jako dodatkowe źródło monetyzacji działań,

* zakup tekstów „szytych na miarę”,

* odpłatne udostępnianie Waszych treści w naszych kanałach,

* recenzje produktów.

Brzmi ciekawie prawda?

 

 

Wieloletnie doświadczenie i sukcesy Arkadiusza Kamińskiego – założyciela serwisu Arhn.eu nie przeszkadzają mu twierdzić, że „W sieci nikt nie jest profesjonalistą”. Pod tym nieco przewrotnym tytułem Dark Archon zawarł swoją opinię w temacie działań w internecie – niezależnie od tego, jak długo tworzymy w sieci, jest to ciągły proces poznawania nowych narzędzi, technologii i dostosowywania się do trendów. Podczas swojego wystąpienia przytoczył przykłady zarówno sukcesów nowych twórców, jak i popełnianych błędów przez „weteranów”, mimo ich wieloletniego doświadczenia.

 

 

Po lunchu ponownie zasiedliśmy na Sali głównej, aby posłuchać prelekcji Kuby Klawitera, który opowiedział jakich współprac nie powinno się podejmować i dlaczego. Kuba wyjaśnił także, co oznacza prawidłowe lokowanie produktu i czym jest oraz jak powinien wyglądać sponsoring w sieci. Podjął również dyskusję na temat uczciwości i rzetelności w sieci, w trakcie której każdy uczestnik miał możliwość przedstawienia własnego punktu widzenia.

 

 

Na koniec zostawiliśmy temat Facebooka, który od pewnego czasu wywołuje niemałe emocje w związku z tematem ograniczania zasięgów. Na pomoc naszym Partnerom przyszedł Mariusz Kruczek – nasz social media ninja, który przedstawił szereg porad i wskazówek – jak promować swoje treści za darmo na Facebooku. Wszystkie zostały poparte ciekawymi przykładami, a na koniec zamiast standardowego zakończenia podrzucił nam linki do wartych uwagi narzędzi i aplikacji.

 

 

Po intensywnej wymianie mnóstwa wskazówek i wiedzy eksperckiej nadszedł czas na chwilę relaksu. W tym celu zaprosiliśmy chętne osoby do uczestnictwa w autorskim konkursie, który odwrotnie do licytacji, wymagał od zawodników wskazania najniższej ceny wyświetlonego produktu dostępnego na Ceneo.pl. Dodatkową niespodzianką był fakt, że w konkursie nie było przegranych! Każdy zawodnik otrzymał nagrodę, których sponsorami byli: Dream Machines, Patriot, Adata, Brand24 oraz Navitel.

 

 

We współpracy z Olympus Polska nasz kolega Krzysztof Basel poprowadził warsztat na temat Flat Lay Photo – opowiedział czym jest, jak się do tego przygotować, a oprócz teorii pokazał jak praktycznie się za to zabrać i wykonać perfekcyjne flat-lay photo. A to wbrew pozorom wcale nie jest takie proste!

 

 

Korzystając z różnorodności działań prowadzonych w internecie przez zaproszonych ekspertów, postanowiliśmy przeprowadzić panel dyskusyjny, w którym udało nam się skonfrontować te odległe punkty widzenia. Różne osobowości, modele współpracy, produkty, które tworzą, pokazały praktycznie nieograniczone możliwości zarabiania w sieci. Wyobraźnia, charyzma, zaangażowanie i rzetelność owocują w każdym przypadku.

 

 

Dziękujemy wszystkim Uczestnikom za przybycie, aktywne uczestnictwo, mnóstwo pytań, dyskusje, pytania, sugestie i Wasze pomysły. Trzymamy kciuki, aby przedstawiona wiedza posłużyła Wam do dalszego rozwijania skrzydeł w polskiej blogosferze.

Dziękujemy Prelegentom za ogromną dawkę konkretnych wskazówek i wymianę Waszych cennych doświadczeń.

My bawiliśmy się świetnie i koniecznie chcemy to powtórzyć! Do zobaczenia zatem ponownie za pół roku – na 4. edycji Affiliate Days with Ceneo!

Wideorelację z eventu obejrzysz POD TYM LINKIEM

Zespół Programu Partnerskiego Ceneo.pl

Komentarze są wyłączone.